Aktualności

24.11.2020Michał

Z H2 SE 2021

Nowe Z H2 SE zagęszcza atmosferę przyszłego sezonu
 

I to dosłownie. Jeszcze pachnący nowością model Kawasaki, który zaskakuje nas od zaledwie roku, w przyszłym sezonie rozszerzony zostanie na dwie wersje: Z H2 oraz Z H2 SE.

Pierwsza zostanie przyozdobiona w przeprojektowane, ciekawsze malowanie. Nie dostrzeżemy w niej zmian dotyczących samej konstrukcji, czy wyposażenia, którego lista zaczyna się od takich smaczków jak kontrola startu KLCM, kontrola trakcji KTRC, quick- i downshiftera, zacisków Brembo, systemu wspomagającego pokonywanie zakrętów KCMF, elektronicznie sterowanej przepustnicy, tempomatu, łączności ze smartfonem, czy dużego, czytelnego wyświetlacza TFT. Oczywistym jest, że nie zabraknie również doładowanego silnika, który - ciekawostka - przy pomocy kompresora pochłania aż do 120 litrów powietrza na sekundę, gdzie dla porównania modelowi ZX-10RR wystarcza ich zaledwie 20.

Wydawałoby się, że powyższe opcje wyczerpują możliwości każdego dostępnego konfiguratora nowego motocykla i lepiej już być nie może, mamy rację? No raczej. Pełna zgoda. Pewnie tak, no bo jak? Otóż nic bardziej mylnego!

Wersja Z H2 SE, oprócz wyposażenia z podstawowej wersji, będzie wyróżniać się na jej tle przyciągającym oko obszyciem siedzisk, jeszcze bardziej wyczynowym układem hamulcowym z wydajną pompą Brembo, przednimi zaciskami Brembo Stylema oraz przednimi przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie, a także - uwaga - półaktywnym, elektronicznie sterowanym zawieszeniem Showa, które tym razem powstało z wykorzystaniem technologii Showa Skyhook.

Technologia Showa Skyhook to “must have” zaawansowanych motocykli trzeciej dekady dwudziestego pierwszego wieku. Dzięki przeprowadzanym co każdą tysięczną sekundy obliczeniom system Skyhook w czasie rzeczywistym reaguje i dostosowuje nastawy zawieszenia motocykla (w trybie RAIN) tak, by ten w trakcie pokonywania nierówności sprawiał wrażenie zawieszonego w powietrzu, zachowując jednocześnie stały kontakt opon z nawierzchnią. Zastosowane rozwiązanie pozwala też na wyeliminowanie efektu nurkowania przedniego zawieszenia w trakcie hamowania.

Zdjęcia nie oddają tego jak obłędnie prezentuje się nowe malowanie, dlatego koniecznie odpalcie sobie filmik poniżej. Atmosfera naprawdę się zagęszcza!

 

 

31.03.2021
31.03.2021

Nowy motocykl, nowe wyzwania[więcej]

27.01.2021
27.01.2021

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze jednego malowania[więcej]

20.01.2021
20.01.2021

Jakie nowości trafiły do salonu?[więcej]

24.11.2020
24.11.2020

Atmosfera się zagęszcza[więcej]

23.11.2020
23.11.2020

Zmierz się z sobą samym[więcej]

06.11.2020
06.11.2020

Wyjątkowa okazja dotycząca modeli Versys-X 300 i Versys 1000SE[więcej]

29.09.2020
29.09.2020

Do wyboru, do koloru. Przedstawiamy nowe, ekscytujące malowania wybranych modeli Kawasaki[więcej]

29.08.2020
29.08.2020

Skorzystaj i zaoszczędź ponad 4.800 zł.[więcej]

26.08.2020
26.08.2020

Obniżamy ceny kolejnych modeli 2020![więcej]

25.08.2020
25.08.2020

Wspaniałe wieści dla sympatyków modelu W800[więcej]

26.03.2020
26.03.2020

Wprowadzamy zasadę "Zero Stresu"[więcej]

02.03.2020
02.03.2020

Umów się na jazdę próbną i przekonaj się sam[więcej]

18.02.2020
18.02.2020

Wyprzedaż modeli 2018 i 2019.[więcej]

07.02.2020
07.02.2020

Nowa kolorystyka, nowa ulepszona Ninja ZX-10RR.[więcej]

29.01.2020
29.01.2020

"Każdemu może zdarzyć się, że nie doceni jakiejś osoby czy rzeczy. W moim przypadku...[więcej]

18.01.2020
18.01.2020

Pierwsze egzemplarze najnowszej odsłony modelu z rodziny  Z  właśnie wjeżdżają pod...[więcej]

16.01.2020
16.01.2020

Coroczna wystawa EICMA w Mediolanie była miejscem konferencji prasowej Kawasaki, podczas...[więcej]