Aktualności

24.11.2020Michał

Z H2 SE 2021

Nowe Z H2 SE zagęszcza atmosferę przyszłego sezonu
 

I to dosłownie. Jeszcze pachnący nowością model Kawasaki, który zaskakuje nas od zaledwie roku, w przyszłym sezonie rozszerzony zostanie na dwie wersje: Z H2 oraz Z H2 SE.

Pierwsza zostanie przyozdobiona w przeprojektowane, ciekawsze malowanie. Nie dostrzeżemy w niej zmian dotyczących samej konstrukcji, czy wyposażenia, którego lista zaczyna się od takich smaczków jak kontrola startu KLCM, kontrola trakcji KTRC, quick- i downshiftera, zacisków Brembo, systemu wspomagającego pokonywanie zakrętów KCMF, elektronicznie sterowanej przepustnicy, tempomatu, łączności ze smartfonem, czy dużego, czytelnego wyświetlacza TFT. Oczywistym jest, że nie zabraknie również doładowanego silnika, który - ciekawostka - przy pomocy kompresora pochłania aż do 120 litrów powietrza na sekundę, gdzie dla porównania modelowi ZX-10RR wystarcza ich zaledwie 20.

Wydawałoby się, że powyższe opcje wyczerpują możliwości każdego dostępnego konfiguratora nowego motocykla i lepiej już być nie może, mamy rację? No raczej. Pełna zgoda. Pewnie tak, no bo jak? Otóż nic bardziej mylnego!

Wersja Z H2 SE, oprócz wyposażenia z podstawowej wersji, będzie wyróżniać się na jej tle przyciągającym oko obszyciem siedzisk, jeszcze bardziej wyczynowym układem hamulcowym z wydajną pompą Brembo, przednimi zaciskami Brembo Stylema oraz przednimi przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie, a także - uwaga - półaktywnym, elektronicznie sterowanym zawieszeniem Showa, które tym razem powstało z wykorzystaniem technologii Showa Skyhook.

Technologia Showa Skyhook to “must have” zaawansowanych motocykli trzeciej dekady dwudziestego pierwszego wieku. Dzięki przeprowadzanym co każdą tysięczną sekundy obliczeniom system Skyhook w czasie rzeczywistym reaguje i dostosowuje nastawy zawieszenia motocykla (w trybie RAIN) tak, by ten w trakcie pokonywania nierówności sprawiał wrażenie zawieszonego w powietrzu, zachowując jednocześnie stały kontakt opon z nawierzchnią. Zastosowane rozwiązanie pozwala też na wyeliminowanie efektu nurkowania przedniego zawieszenia w trakcie hamowania.

Zdjęcia nie oddają tego jak obłędnie prezentuje się nowe malowanie, dlatego koniecznie odpalcie sobie filmik poniżej. Atmosfera naprawdę się zagęszcza!

 

 

27.01.2021
27.01.2021

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze jednego malowania[więcej]

20.01.2021
20.01.2021

Jakie nowości trafiły do salonu?[więcej]

24.11.2020
24.11.2020

Atmosfera się zagęszcza[więcej]

23.11.2020
23.11.2020

Zmierz się z sobą samym[więcej]

06.11.2020
06.11.2020

Wyjątkowa okazja dotycząca modeli Versys-X 300 i Versys 1000SE[więcej]

29.09.2020
29.09.2020

Do wyboru, do koloru. Przedstawiamy nowe, ekscytujące malowania wybranych modeli Kawasaki[więcej]

29.08.2020
29.08.2020

Skorzystaj i zaoszczędź ponad 4.800 zł.[więcej]

26.08.2020
26.08.2020

Obniżamy ceny kolejnych modeli 2020![więcej]

25.08.2020
25.08.2020

Wspaniałe wieści dla sympatyków modelu W800[więcej]

26.03.2020
26.03.2020

Wprowadzamy zasadę "Zero Stresu"[więcej]

02.03.2020
02.03.2020

Umów się na jazdę próbną i przekonaj się sam[więcej]

18.02.2020
18.02.2020

Wyprzedaż modeli 2018 i 2019.[więcej]

07.02.2020
07.02.2020

Nowa kolorystyka, nowa ulepszona Ninja ZX-10RR.[więcej]

29.01.2020
29.01.2020

"Każdemu może zdarzyć się, że nie doceni jakiejś osoby czy rzeczy. W moim przypadku...[więcej]

18.01.2020
18.01.2020

Pierwsze egzemplarze najnowszej odsłony modelu z rodziny  Z  właśnie wjeżdżają pod...[więcej]

16.01.2020
16.01.2020

Coroczna wystawa EICMA w Mediolanie była miejscem konferencji prasowej Kawasaki, podczas...[więcej]