Stoisko Kawasaki zaprezentowało okolicznościowe modele Ninja 40th Anniversary Edition z maszynami ZX-4RR, ZX-6R i ZX-10R w odważnych białych, niebieskich i zielonych barwach inspirowanych klasycznym modelem ZXR, podczas gdy Ninja 650 i Ninja 1000SX dumnie prezentują się w swoich hebanowych, czerwonych i srebrnych barwach z 1985 roku, oznaczających drugi rok produkcji Ninja, powszechnie sprzedawanych jako GPz na rynkach poza USA.
Biorąc pod uwagę, że wiele oczu - zarówno producentów, jak i klientów - skupia się obecnie na klasie średniej pojemności, Kawasaki zaprezentowało szereg nowych maszyn w tym segmencie.
Eliminator 500 jest nowym motocyklem zbudowanym od podstaw, z długą i niską ramą typu kratownicowego oraz całkowicie nowym czterosuwowym silnikiem chłodzonym cieczą, który zapewnia sportowe w tej klasie osiągi. Dzięki niskiej sylwetce, maszyna zgodna z kategorią A2 utrzyma obecność Kawasaki w segmencie miejskich cruiserów. Przyjmując ten sam styl i podwozie, podwójny debiut nowej Ninja 500 i Z 500 miał miejsce na targach EICMA. Dostosowane do szerokiej gamy motocyklistów - w tym tych z kategorią A2 - połączenie maszyn Ninja i Z było solidnym dowodem na to, że Kawasaki podejmuje wyzwanie zarówno w klasie lekkich motocykli naked i tych o bardziej sportowej linii, jednocześnie dostarczając szeroką gamę produktów.
Kawasaki, od dawna prezentujące nowe i innowacyjne produkty, po raz kolejny skupiło się na targach EICMA w celu globalnego zaprezentowania swoich nowych technologii. Po ogłoszeniu przez prezesa firmy Hiroshi Ito na targach EICMA w 2022 r. w pełni elektrycznych modeli Z EV-1 i Ninja EV-1, Kawasaki zaprezentowało drugą maszynę kategorii Hybrid w wersji Z.
Dzieląc między sobą tę samą podstawową technologię, zarówno Z, jak i Ninja7 Hybrid oferują kuszącą perspektywę "trzech motocykli w jednym". Oba motocykle, które mogą pracować jako 100% elektryczne, są wyposażone w sześciobiegową pół-automatyczną skrzynię biegów, umożliwiającą jazdę w trybie w pełni automatycznym lub manualnym wybieraniem biegów za pomocą manetek w trybie Eco-Hybrid. Trzeci tryb sportowy umożliwia kierowcom dostęp do "E-Boost" Kawasaki w celu uzyskania maksymalnego przyspieszenia poprzez jednoczesne wykorzystanie mocy obu silników oraz ręczną zmianę biegów za pomocą łopatek na lewej manetce. Z praktycznego punktu widzenia hybrydowe maszyny Kawasaki oferują wygodny tryb Walk (do przodu i do tyłu), a także funkcję Stop-Start i ALPF (Automatic Launch Position Finder) płynnie 'zrzucającą' przełożenie do pierwszego biegu podczas zwalniania aż do zatrzymania.